مصباحی مقدم:  نیرو‌های مسلح پشتیبان حقیقی دولت هستند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: واگذاری شرکتهای دولتی به سپاه غیر قانونی نبوده و باید در خدمت عمران کشور باشد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره صحبت هایی مبنی بر واگذاری بخشهایی از اقتصاد کشور به دولتی با تفنگ و همچنین تاثیر این سخنان بر مردم اظهار داشت: صحبتهایی که به این گونه بیان می شوند تاریخ مصرف کوتاهی داشته و تاثیر جدی بر مردم نخواهد گذاشت.

وی افزود: دولت یازدهم در مورد سیاست های اصل 44قانون اساسی اقدامات قابل توجهی را انجام نداد و اگر آمار واگذاری ها در این دوره را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید که این مسئله با کاهش جدی رو به رو بوده است.

مصباحی مقدم تصریح کرد: لذا این تعابیر بسیار بی معناست چرا که ما یک دولت و یک نظام بیشتر نداریم و واگذاری شرکت های دولتی به نهادی مانند سپاه پاسداران غیر قانونی نیست و اگر به فرض مثال خلاف قانون هم باشد باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد و بیان چنین الفاضی شایسته نخواهد بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بیان داشت:زمانی که دولت دید که پروژه های عمرانی عظیمی مانند پالایشگاه های نفت و گاز بر زمین مانده آن را به سپاه پاسدارن واگذار کرد.

وی ادامه داد:لذا در این شرایط به کار بردن چنین کلماتی امری بیهوده است و طبق قانون اساسی نیروهای مسلح در حالت صلح باید در خدمت عمران کشور مردم باشند.

مصباحی مقدم در پایان در گفت‌وگو با اشگاه خبرنگاران جوان خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح پشتیبان حقیقی دولت هستند و بیان این سخنان از زبان شخصی که حدود 20سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است شایسته نیست.

302

کد خبر: 802396

وب گردی

وب گردی