تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور

سیزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور روز پنج‌شنبه 5 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، داوطلبان باید قبل از نام‌نویسی اینترنتی، در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، تشکیل پرونده دهند و فقط افرادی که از سوی این مرکز معرفی شده باشند، دارای شرایط نام‌نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

ثبت‌نام برای این آزمون از ساعت 18 روز شنبه 3 تیر شروع شد و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 8 همین ماه ادامه داشت، اما با تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان می‌توانند مجددا از ساعت 10 روز شنبه 24 تا ساعت 15 روز یکشنبه 25 تیر مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

بعد از برگزاری آزمون دانش‌آموختگان دانشگاه‌هایی که در هنگام شروع به تحصیل در لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت بوده‌اند، در صورت کسب 60درصد نمره کل و بالاتر آزمون ارزشیابی رشته داروسازی، ملزم به گذراندن واحدهای کارآموزی در داروخانه‌های دانشگاهی، در صورت کسب 50 تا 60درصد نمره کل، ملزم به گذراندن واحدهای تکمیلی یا شرکت مجدد در آزمون هستند.

در صورتی که داوطلب کمتر از 50درصد نمره کل را کسب کند، ملزم به شرکت مجدد در آزمون است. اما درباره دانش‌آموختگان دانشگاه‌هایی که در لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت نیستند، با توجه به نمره کسب شده در کمیسیون ارزشیابی رشته داورسازی، درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

داوطلبان برای ثبت‌نام باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.ir مراجعه کنند.

200

کد خبر: 802432

وب گردی

وب گردی