اتلتیکو استادیوم و پیراهن و نماد خود را یک‌جا عوض کرد

باشگاه دوم پایتخت اسپانیا همزمان با افتتاح استادیوم جدید خود، نماد و عروسک و پیراهن خود را نیز تغییر داده است.

به گزارش ایسکانیوز، مقامات باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا تا چند روز دیگر طی مراسمی باشکوه از استادیوم واندا متروپولیتانو رونمایی خواهند کردف استادیومی که شاید در نگاه اول چندان مدرن تر و عجیب تر از ویسنته کالدرون نباشد اما طبق ادعای آنها، بسیار بهتر و حرفه‌ای تر است و زیر ساخت‌های اساسی و به روزی دارد.

اتلتیکومادرید البته استادیوم قبلی خود را به خاندان پادشاهی اسپانیا فروخته اما پادشاه فیلیپ ششم تصمیم گرفته ضمن احراز مالکیت، این زمین را برای تمرین این تیم در اختیار خرس‌های جنوب مادرید بگذارد.

همزمان از پیران تازه اتلتیکومادرید نیز پرده برداری شده، پیراهنی که قبل از روخی بلانکو (قرمز و سفید) بیشتر شبیه به روخی نگرو (قرمز و مشکی) است و هواداران قدیمی و دو آتشه این تیم را کمی دلخور کرده است.

این پایان سناریوی تغییرات نیست و خرس خشمگین جنوب مادرید که پنجه بر تنه درخت سیب می‌کشد تا قلمروی خود را مشخص کند، هر چند اخیرا به یک پاندای اسپانیایی که موجودیت حقیقی هم ندارد تبدیل شده بود اکنون همان را نیز از هواداران دریغ کرده و به یک راکون سرخ پوست تبدیل شده است که مشخص نیست چرا باید نماد این تیم باشد. البته در بخش توضیحات این نماد به حضور این حیوان در کاستیانای منقرض شده اشاره کرده‌اند!

604

کد خبر: 802497

وب گردی

وب گردی