پیتسی: با شکست دادن آلمان قدرت‌مان را نشان خواهیم داد

سرمربی شیلی معتقد است که تیمش با شکست دادن آلمان نشان خواهد داد که بهترین تیم جهان در حال حاضر است.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از فیفا، تیم‌ ‌ملی شیلی امشب (یک‌شنبه) در فینال جام کنفدراسیون‌ها فرصت شکست آلمان و قهرمانی در این رقابت‌ها را برای اولین بار خواهد داشت.

خوآن آنتونیو پیتسی در نشست خبری پیش از این بازی، گفت‌: می‌دانیم که در دیدار نهایی حق اشتباه نخواهیم داشت. بازی مرحله گروهی برابر آلمان به ما این فرصت را داد تا با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا شویم. حالا باید در دیدار فینال تمام کارهای ممکن را انجام دهیم. اگر می‌خواهیم ثابت کنیم که بهترین تیم جهان هستیم باید آلمان را شکست دهیم. آنها تیم محکم و با برنامه‌ای هستند که فوتبال را اصولی و فیزیکی بازی می‌کنند. بازیکنانم در مرحله قبل، ۱۲۰ ‌دقیقه برابر پرتغال نمایش مطلوبی داشتند و حالا با مهم‌ترین چالش خودمان در این رقابت‌ها روبه‌رو هستیم و باید نشان دهیم که قدرت فوتبال شیلی در سال‌های اخیر بهتر شده و ترسی از مقابله با تیم‌هایی همچون آلمان نداریم.

سرمربی شیلی در پایان گفت‌: من فکر می‌کنم که بازیکنان کلیدی ما به اهمیت مسابقه کاملا واقف‌اند. اگر بتوانیم همچون بازی رفت، کنترل مسابقه را در دست بگیریم، می‌توانیم جلوی نفوذ آلمان را بگیریم و خودمان صاحب موقعیت شویم. آلمان در خط هافبک، بازیکنانی دارد که نزدیک به هم بازی می‌کنند و ما باید بتوانیم هماهنگی آنها را خدشه دار کنیم و خودمان را صاحب موقعیت کنیم.

604

کد خبر: 802514

وب گردی

وب گردی