لوو: خوشحالم با این تیم جوان برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری فینال جام کنفدراسیون‌ها به تمجید از تیم شیلی پرداخت و هدف تیمش را کسب عنوان قهرمانی دانست.

‌به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از فیفا، دو تیم ملی آلمان و شیلی امشب (یک‌شنبه) در دیدار فینال جام کنفدراسیون‌ها برابر هم به میدان خواهند رفت.

یواخیم لوو، سرمربی ژرمن‌ها در نشست خبری پیش از این بازی، گفت‌: می‌دانیم که با تیم خوب و با برنامه‌ای مثل شیلی بازی داریم که در بازی‌های قبلی توانسته کیفیت خودش را نشان دهد. با این حال برای این بازی کاملا آماده هستیم. ما تیم جوانی را به جام کنفدراسیون‌ها آوردیم تا بیشتر به جام جهانی فکر کنیم. جام جهانی مهم‌ترین چالش پیش روی ما است. هفت بازی در جام جهانی در پیش‌رو خواهیم داشت که باید بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم و به هیچ وجه حق اشتباه نداریم. ما برای موفقیت در جام جهانی به ابر انسان‌ها نیاز داریم. ۱۲ ماه تا جام جهانی باقی‌ مانده است. کمی زمان داریم و به همین خاطر تیم جوانی را به این جا آوردیم تا برای چشم انداز جام جهانی، بیشتر خودمان را آماده کنیم.

سرمربی ۵۷ ساله تیم ملی آلمان در ادامه صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: بازیکنانی که تاکنون در جام کنفدراسیون‌ها بازی کرده‌اند تاثیر خیلی مثبتی روی من داشتند. تیم من کاملا آماده است و من واقعا از همه آنها راضی هستم. خوشحالم که استعدادهای خوبی در تیم ملی آلمان هست و با وجود غیبت خیلی از بازیکنان، با این حال تیم جوان من توانست به فینال جام کنفدراسیون‌ها برسد. حالا تلاش می‌کنیم که عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

او در پایان سخنان خود درباره درخشش براوو در ضربات پنالتی‌ گفت‌: حقیقتا باید بگویم که براوو در مهار ضربات پنالتی‌ کیفیت بسیار بالایی دارد. با این حال شیلی بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد. ما در مرحله گروهی با آنها بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که آنها چه کیفیت خوبی دارند.

پیش از بازی نهایی در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون‌ها نیز دو تیم پرتغال و مکزیک برابر هم به میدان خواهند رفت.

604

کد خبر: 802516

وب گردی

وب گردی