توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری 96 آغاز شد

کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز،کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 ساعت 15 امروز بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت و بر همین اساس داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیhttp://www.sanjesh.org کارت شرکت در همه گروه های آزمون سراسری را دریافت کنند.

همچنین کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی از امروز یکشنبه ۱۱ تیر جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشورقرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است داوطلبان باید از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ۱۱ تیر جاری تا روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ به سایت این سازمان مراجعه و با وارد کردن سریال کارت اعتباری ثبت‌نام که ۱۲ رقمی است و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد پیگیری ۱۶ رقمی، نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شناسنامه نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمایی مربوط اقدام کنند.

داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی خود بر حسب مورد نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در گروه‌های آزمایشی دوم و سوم نیز اقدام کنند.

قابل توجه است که آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۶ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۶ تیر برگزار می‌شود.

200/202

کد خبر: 802771

وب گردی

وب گردی