برگزاری اولین همایش ملّی نشان تعالی خدمات عمومی

اولین همایش ملّی نشان تعالی خدمات عمومی توسط دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بنا بر مصوّبه گروه مدیریت دولتی و نیز شورای پژوهشی دانشکده و دانشگاه، همایش مزبور تحت ریاست علمی جناب آقای دکتر سیّد مهدی الوانی در تاریخ ۱۲ تیرماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۶ در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.
این همایش با تلاش دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور مقامات مسئول سازمان ها و نهادهای مرتبط با خدمات عمومی کشور، استادان و صاحبنظران برگزار می گردد. و چهار هدف عمده برای این همایش دنبال می‌شود که برگرفته از وظایف اصلی سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های دولتی است و فلسفه وجودی این بخش‌ها عمل به خدمات عمومی است. مشروعیت یک دولت و وزارت‌خانه بسته به خدماتی است که ارائه می‌دهد.
در کشور ما اولین‌بار است که چنین همایشی به‌صورت مشخص در دولت و دانشگاه‌ها اجرا می‌شود. اولین هدف از برگزاری این همایش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و ترویج خدمات عمومی در جامعه است. و دومین هدف ترویج حرفه‌گرایی در خدمات عمومی است،و در هدف سوم این همایش تلاش این است که بتوان سازمان‌ها و مدیریت‌های دولتی پاسخگو به وجود آورد. یعنی در قبال خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهند بتوانند پاسخگو هم باشد. چهارمین هدف برگزاری این همایش نوآوری و خلق ارزش در خدمات عمومی است.
دکتر الهام امین‌زاده دستیار ویژه رئیس جمهور و فعال در زمینه حقوق شهروندی، دکتر انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم از سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه همایش هستند.
لازم به ذکر است این همایش از هشت و سی دقیقه صبح با برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی میهمانان ویژه آغاز و در بخش دوم نیز ارائه مقالات و بخش سوم پنل تخصصی برنامه‌ریزی شده که در تاریخ دوازدهم تیرماه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور چهره ها و استادان شاخص در این زمینه برگزار می‌شود.

200/202

کد خبر: 802782

وب گردی

وب گردی