تخت های مرکز طبی کودکان جوابگوی بیماران نیست

رئیس مرکز طبی کودکان، با عنوان این مطلب که ۹۵ درصد تخت های این مرکز همیشه اشغال است، گفت: نیازمند تعداد تخت های بیشتری برای ارائه خدمات مناسب به مردم هستیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دکتر رضا شروین در مراسم افتتاح اولین مرکز جامع تصویر برداری کودکان (MRI) و بخش مراقبت های ویژه شیرخواران در مرکز طبی کودکان، اظهارداشت: در مرکز طبی کودکان خدمات سی تی اسکن رادیولوژی پیشرفته ارائه می شد، اما MRI مخصوص کودکان وجود نداشت که امروز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بخش مراقبت های ویژه شیرخواران نیز با ١٢ تخت به بهره برداری رسید، از افتتاح مرکز خدمات ویژه ریه و مرکز قلب جنین که مربوط به معاینات قلب قبل از تولداست نیز خبر داد و افزود: همچنین در این مرکز ارائه خدمات سرپایی نوار مغز عضله و چشم در شرایط استاندارد راه اندازی خواهد شد.

رئیس مرکز طبی کودکان ادامه داد: برای افتتاح مرکز جدید، پرسنل جدید تامین شده، اما به هرحال کمبود نیرو وجود دارد.

وی افزود: مرکز طبی کودکان با ضریب اشغال ۹۵ درصد با تمام ظرفیت خود مشغول خدمات رسانی به بیماران از سراسر کشور است و متوسط اقامت بیماران در این مرکز ۵.۵ روز است و این مرکز که هم اکنون ۱۴۵ تخت بیمارستانی دارد نیازمند تعداد تخت های بیشتری برای ارائه خدمات مناسب به مردم است.

رئیس مرکز طبی کودکان همچنین از افتتاح مرکز طبی شماره دو در آینده نزدیک در منطقه ۱۸ تهران خبر داد و گفت:‌ مرکز جدید برای ارائه خدمات فوق تخصصی اطفال افتتاح خواهد شد.

704

کد خبر: 802894

وب گردی

وب گردی