تاکید محسن رضایی بر کاهش و جبران مشکلات مردم خوزستان

دبیر مجمع تشخیص نظام گفت: باید مسئولان تلاش کنند تا هزینه ها برای مردم خوزستان جبران و مشکلات آنان کم شود.

به گزارش ایسکانیوز، محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف از سفر من به خوزستان را مشاهده و بررسی پدیده گرمای کم سابقه می باشد که در جلسه ای با مدیران استان پیشنهادهایی برای کاهش مشکلات مردم استان و پیگیری با دولت برای حل آنها انجام شد.

وی اظهارداشت: مردمی که در این گرما و مشکلات فعالیت و تلاش می کنند باید جبران هزینه های آنها داده شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان اینکه سند اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ و مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئول نظارت بر اجرای آن است، بر پایه ی توجه به امکانات داخلی، نیروهای انسانی، محیطی و طبیعی کشورمان است ادامه داد: امسال که محور اقتصاد مقاومتی در موضوع تولید و اشتغال است مجلس و دولت باید در زمینه ی افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایداردر کشور تلاش کنند.

محسن رضایی گفت: خوزستان دارای صنایع و ظرفیت های بزرگی همچون پتروشیمی و کشاورزی می باشد که می توان با ایجاد صنایع پائین دستی و صنایع تبدیلی در اقتصاد مقاومتی اثر گذار باشد.

وی افزود: طرح احیای 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که در خوزستان در حال اجراست می تواند زمینه ساز ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی شود که خود می تواند نقشی اثرگذار در اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پاسخگویی موشکی کشورمان به تروریست ها در سوریه اظهارداشت: کشورمان اعلام کرد که تنبیه ی سختی بخاطر حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) به تروریست ها داده خواهد شد که خوشبختانه این حمله موشکی نقطه زن از تنبیه سخت فراتر رفته و دشمنان ما را به فکر برده اند که ایران دیگر چه توانی و قدرتی دارد.

محسن رضایی در گفتگو با صدا و سیما ادامه داد: دو نقطه ی مهم موصل و حلب در دست تروریست ها بود که بازپس گیری و آزاد شد و اکنون ارتش عراق از شرق به غرب به سمت مرز سوریه و ارتش سوریه از غرب به شرق به سمت مرز عراق می آیند و دیرالزور که بر روی آن حساب ویژه ای کرده بودند با حمله موشکی ایران نا امن شده و می توان گفت که روی زمین کار داعش تمام شده است.

302

کد خبر: 802947

وب گردی

وب گردی