درخواست ابطال و بازشماری انتخابات ۵ شهر از سوی هیات‌های استانی به هیات مرکزی ارائه شد

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: هیات‌های نظارت استانی در خواست ابطال یا بازشماری برخی حوزه‌ها و صندوق‌ها را در ۵ شهر به هیات مرکزی ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد محمودی شاه نشین در خصوص روند تایید یا ابطال انتخابات شوراها، اظهار داشت: هیات‌های نظارت استانی درخواست‌هایی را برای ابطال انتخابات شوراها در برخی از حوزه‌ها اعلام کرده‌اند که تا پایان هفته هیات مرکزی در خصوص ابطال یا تایید آن‌ها تصیم گیری خواهد کرد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیات‌های نظارت استانی در خواست ابطال یا بازشماری برخی حوزه‌ها و صندوق‌ها را در 5 شهر ارائه کرده‌اند، بیان کرد: انتخابات شورای شهر منصوریه در استان خوزستان با توجه به درخواست هیات نظارت استان و تایید هیات مرکزی ابطال شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ابطال انتخابات شورای شهر صدرای شیراز از سوی هیات نظارت استان فارس به هیات مرکزی ارائه شده است، افزود: هیات نظارت استان تهران برای ابطال انتخابات شورای شهر پرند، چهاردانگه و کهریزک به هیات مرکزی درخواستی را داده است، آرا انتخابات شورای شهر آبادان نیز در دست بازشماری است که تا فردا به اتمام می رسد.

محمودی شاه نشین گفت: انتخابات شورای شهر سیرجان نیز درخواستی برای ابطال آن رسیده که هیات مرکزی آن را بررسی خواهد کرد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه تا 29 خرداد ماه هیات های استانی مهلت داشتند که صحت انتخابات را اعلام کنند، در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: هیات‌های استانی مستقلا نمی‌توانند صندوقی که موثر باشد را ابطال کنند، زمان بندی وجود ندارد که مشخص کند چه مقدار زمانی برای تایید انتخابات وجود دارد.

302

کد خبر: 803066

وب گردی

وب گردی