نخستین سمپوزیوم معماری آغاز به کار کرد

نخستین سمپوزیوم معماری پویا با حضور معماران و مسئولان این سپوزیوم ظهر امروز در هتل المپیک تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، این سمپوزیوم با هدف رشد و ارتقای معماری پایدار و مبتنی بر سه اصل صرفه جویی در منابع، طراحی برای بازگشت به چرخه زندگی و طراحی برای انسان به همت کانون آگهی و تبلیغات ترمه رسانه با دبیری مهندس علیزاده برگزار می شود.

نخستین سمپوزیوم معماری در دومین روز برگزاری خود کارگاه حرفه ای یک روزه برگزار می کند. این سمپوزیوم با در نظر گرفتن نگاه آموزشی و تاثیر پذیری حرفه ای و تخصصی این کارگاه هارا در نظر گرفته است و حرکت علمی و تخصصی را اجرایی می کند.

گفتنی است برای این مجموعه آموزشی 3 کارگاه تخصصی در نظر گرفته شده که به صورت موازی با نمایشگاه تجاری سمپوزیوم در روز 13 تیرماه برگزار می شود.

اولین کارگاه با عنوان کارگاه حرفه ای اسکیس، با راهبری مهندس ایزدیار آهی به تحقق رویاها و ذهنیات یک معمار می پردازد. این کارگاه ابزاری برای به تصویر کشیده شدن ایده های معمارانه را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. به همین منظور کارگاه تخصصی و حرفه ای اسکیس مکانی برای تبادل نظر و آموختن از یکدیگر برای بالا بردن سطح تخصص و بروز رسانی رویای معماران است.

دومین کارگاه با عنوان کارگاه حرفه ای نگاهی تازه به طراحی آشپزخانه با هدف اهمیت این مکان در زندگی امروز انسان اجرا می شود .آشپزخانه به عنوان مهم ترین فضا در نقشه های معماری به شمار می رود به همین منظور معماران با حضور در این کارگاه ها به طراحی هر چه بهتر این فضا کمک می کنند.
سومین کارگاه حرفه ای فروش و تکنیک های آن در صنعت ساختمان است که باراهبری مهندس علی تفرشی برگزار خواهد شد.

گفتنی است این کلاس ها فردا 13 تیرماه از ساعت 8 صبح برای علاقه مندان برگزار می شود شرکت در این کلاس ها برای علاقه مندان به معماری و صنعت ساختمان رایگان است.

200/202

کد خبر: 803085

وب گردی

وب گردی