واگذاری ۱۰۰۰ سند رایگان به محرومان گیلان

در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب با حضور رییس بنیاد مستضعفان هزار فقره اسناد املاک علوی به‌صورت رایگان به مردم محروم شرق گیلان واگذار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ حمیدرضا نادمی مدیرکل اموال و املاک استان گیلان در این باره اظهار کرد:‌ واگذاری این اسناد با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محمد سعیدی کیا در مسجد ابیض روستای میانده چابکسر انجام شد.

وی مساحت مجموع این املاک را 295 هزار و 480 مترمربع معادل 29.5 هکتار اعلام کرد که مبلغ کارشناسی شده آن حدود 42 میلیارد تومان است.

وی این مراسم را چهارمین مرحله واگذاری اسناد املاک علوی افراد نیازمند شرق گیلان در رودسر طی سه سال گذشته اعلام و تصریح کرد: تاکنون تعداد 800 فقره اسناد در بازنشین بخش رحیم‌آباد، 500 فقره در قاسم‌آباد علیا بخش چابکسر و 1000 فقره در واجارگاه بخش کلاچای در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری واگذارشده است.

مدیرکل اموال و املاک گیلان گفت: مجموع اسناد واگذاری شده در چهار مرحله سه هزار و 300 فقره به مساحت تقریبی یک‌میلیون و 113 هزار مترمربع بوده که مبلغ کارشناسی شده آن حدود 117 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی از همکاری خوب همه نهاد ها و سازمان ها برای اجرای طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد و یادآور شد: تالش از دیگر شهرستان‌های استان است که با توجه به ظرفیت های بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح محرومیت زدایی واگذاری اسناد در آن تلاش خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 803102

وب گردی

وب گردی