دومین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد/ زنجان میزبان رقابت‌های رنکینگ بدمینتون

دومین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون صبح امروز (دوشنبه) به ریاست محمدرضا پوریا رئیس این فدراسیون و با حضور اعضای هیات رئیسه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این نشست پوریا ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضاء هیات رییسه اظهار داشت: در سال جاری و در اردیبهشت ماه اولین اعزام ملی پوشان بدمینتون در مسابقات قهرمانی اسیا در چین بود.

رییس فدراسیون بدمینتون افزود: تیم بدمینتون جوانان ایران مرداد ماه سال جاری در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که در روزهای سوم تا هشتم مرداد در کشور اندونزی برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

وی گفت: همچنین ملی پوشان بدمینتون کشورمان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در رقابتهای بین المللی بدمینتون بلغارستان که در روزهای نوزدهم تا بیست و هفتم مرداد ماه در این کشور برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

پوریا گفت: حضور ملی پوشان بدمینتون کشورمان در رقابتهای مختلف باعث گردیده است که برای اولین بار در تاریخ ورزشی این رشته در کشورمان، امیر جباری از همدان دارای رنک ۲۴ آسیا و رنک ۷۴ جهان را بدست آورد و همچنین ثمین عابد خجسته از تهران دیگر ملی پوش جوان بدمینتون بانوان کشورمان دارای رنک ۹۰ آسیا و رنک ۱۰۹ جهان را بدست آورد.

رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان این موفقیت را حاصل تلاشهای تمامی مسئولان فدراسیون و مربیان دانست که با تلاشهای خود توانسته اند شرایط این رشته ورزشی را در سالهای اخیر به این سطح برسانند و با توجه به اینکه رقابت در سطح آسیا در بدمینتون همطراز جهان می باشد در دو سال اخیر شاهد رشد و توسعه بدمینتون در سطح بسیار عالی می باشیم که به ندرت این امتیازات و رنک ها در گذشته بدست آمده.

پوریا یکی از مشکلات پیش روی فدراسیون را عدم جذب اسپانسر برای حمایت های مالی برشمرد و خواستار توجه و تلاش بیشتر اعضاء هیات رییسه گردید.

وی همچنین خاطرنشان کرد : در آبان ماه سال جاری رقابتهای بین المللی جوانان بدمینتون در سمنان برگزار خواهد شد و بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در بهمن ماه در تهران و یا یکی از استانهای کشور برگزار خواهد گردید که محل برگزاری این رقابتها متعاقبا اعلام خواهد شد.

پوریا در ادامه اظهار داشت: تمامی برنامه های اردویی، مسابقات و برگزاری کلاسهای مختلف طبق تقویم برگزار می شود.

سپس اعضاء هیات رییس فدراسیون بدمینتون نقطه نظرات خود را بیان داشته و این نشست به کار خود پایان داد.

اعضاء حاضر در دومین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون متشکل از مسعود کمالوند، محمد فرجی، مرتضی مداحی، فریبا مددی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، علی موذن، دکتر سید بهادر زکی زاده، رسول اکبری و مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون بودند.

زنجان میزبان اولین مرحله رقابتهای رنکینگ بدمینتون مردان کشور

اولین مرحله رقابتهای رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان در روزهای چهاردهم لغایت شانزدهم تیر ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهر زنجان برگزار می شود. در این پیکارها بدمینتون بازان در قسمت یک نفره و دونفره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان در ۲ مرحله برگزار می شود.

مرحله دوم این رقابتها مهر ماه سال جاری در شهر قم برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری اولین مرحله رقابتهای رنکینگ بدمینتون مردان بزرگسال کشور، کارگاه دانش افزایی داوری درجه یک با شرکت ۱۰ تن از داوران این رشته برگزار خواهند شد.

604

کد خبر: 803152

وب گردی

وب گردی