خراسان جنوبی آینده خوبی در حوزه صنعتی دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان برای سرمایه‌گذاری نسبت به استان های دیگر مستعدتر است گفت: مجموعه این موارد نشان می‌دهد که خراسان جنوبی آینده خوبی در حوزه صنعتی دارد و می‌تواند پایه صادراتی داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز،داوود شهرکیاظهار داشت: خراسان جنوبی ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی با توجه به محصولات استراتژیک استان دارد که این امر نیز یک پتانسیل خوب در حوزه صنعت است.

وی افزود: گرایش‌ها در حوزه معدنی ظرفیت خوبی است و فرآوری سنگ‌های تزئینی، تولید محصولات بر پایه ذخایر موجود مانند مس، آهن، طلا، منیزیت و کرومیت بسیار خوب است که می‌تواند صنعت را رشد دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در چند سال اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است و واحد‌هایی در حال بهره‌برداری در سال 96 است و واحدهایی که در سال 95 آغاز شده بخشی از آن امسال و بخشی سال‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرکی با بیان اینکه این امر جایگاه استان را در حوزه صنعت ارتقاء خواهد داد تصریح کرد: در حال حاضر رشد سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه‌گذاری صنعتی استان رو به بهبود است و طبیعتا این اتفاقات نشان می‌دهد که خراسان جنوبی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات مناسب در حوزه استان و مهمتر از همه به جهت همگرایی خوب مردم و استقبال خوبی که مسئولان و مردم از سرمایه‌گذاری و اشتغال دارند شاید تسریع امور بهتر از استان‌های دیگر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی برای سرمایه‌گذاری نسبت به استان‌های دیگر مستعدتر است یادآور شد: مجموعه این موارد نشان می‌دهد که این استان آینده خوبی را در حوزه صنعتی دارد و می‌تواند پایه صادراتی داشته باشد.

شهرکی اظهار داشت: امید است انعکاس درست این ظرفیت‌ها توسط رسانه‌های استانی و کشوری به توسعه کشور و استان به عنوان یک معدن خوب برای بازارهای همسایگان شرقی کمک کند.

کد خبر: 803284

وب گردی

وب گردی