دشمن از طریق مسئولان نفوذی به نظام انقلاب اسلامی آسیب وارد می‌کند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در طول ۳۸ سال انقلاب اسلامی توانایی مقابله با مردم را نداشته است و همواره از طریق مسئولان به کشور آسیب وارد کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمود شکری بااشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره مسئله نفوذ اظهار داشت: دشمن از طریق روش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی به این نتیجه رسیده ‌که از خارج نمی‌تواند حریف نظام و ملت ایران شود به‌همین دلیل از طریق نفوذی‌ها وارد عمل شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفوذی‌ها آزادی را به شکلی دیگر به مردم معرفی می‌کنند اذعان داشت:از بین نفوذی‌ها عده‌ای آگاهانه و از جانب استکبار در داخل کشور به نام آزادی مردم را فریب می‌دهند و از مسیر اصلی انقلاب جدا می‌کنند.

شکری افزود: برخی از افراد نفوذی نیز ناخواسته در زمین تیم دشمن قرار گرفته‌اند و با تخریب انقلاب اسلامی گل به خودی می‌زنند و عده‌ای دیگر از نفوذی‌ها از روی غرور، نادانی و بی‌بصیرتی وارد بازی دشمن می‌شوند و نخستین نفری هستند که قربانی و مورد هجوم دشمن قرار می‌گیرند.

وی در تشریح خط سیر نفوذ با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب گفت: شهادت ائمه اطهار توسط اطرافیانشان نشان می‌دهد که مسئله نفوذ در طول ادوار اسلام تکرار شده و به همین دلیل ملت مومن ایران باید در انتخاب افراد برای جایگاه‌های حساس بر اصالت، خداشناسی و ولایت‌پذیری آن‌ها یقین پیدا کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همواره در شرایط سخت و تحریم‌های متعدد و مختلف مقاومت داشته‌اند افزود: دشمن در طول 38 سال انقلاب اسلامی توانایی مقابله با مردم را نداشته و همواره از طریق مسئولان به کشور آسیب وارد کرده است.

وی بزرگ‌ترین سلاح ملت ایران در مقابل نفوذی‌ها و دشمنان را توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه بیان داشت و گفت: کشتی انقلاب اسلامی بی‌شک مسیر خود را بی‌توقف ادامه می‌دهد و نفوذی‌ها مانند داستان‌های قرآنی از کشتی انقلاب طرد می‌شوند و هرکس دین خدا را یاری کند قطعاً خداوند اون را یاری می‌کند.

کد خبر: 803285

وب گردی

وب گردی