سیر قاچاق کالا و ارز در کشور نزولی شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیر قاچاق کالا و ارز در کشور نزولی شده است، گفت: دولت لایحه ای را برای رفع برخی از کاستی ها مطرح کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز (سه شنبه، 13 تیرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رابطه با موضوع مهم قاچاق کالا و ارز صبح امروز جلسه غیرعلنی داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز مسئولین مرتبط با موضوع قاچاق کالا و ارز و مسئولین وزارت اطلاعات توضیحاتی را در رابطه با اقدامات صورت گرفته به نمایندگان ملت ارائه کردند و کاستی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مرکز پژوهش های مجلس نظرات کارشناسی خود را در رابطه با مسئله قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه نمایندگان ملت نظرات خود را در رابطه با قاچاق کالا و ارز بیان داشته اند، گفت: دولت لایحه ای را برای رفع برخی از کاستی ها مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: ابهامات در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه امروز مشخص شد تا در لایحه تکمیل و به مجلس ارائه شود. بعضی از نظارت ها که باید براساس قانون انجام بگیرد با دقت بیشتری باید لحاظ شود.

رئیس مجلس گفت: براساس گزارش ارائه شده سیر قاچاق کالا و ارز در کشورمان نزولی شده است ولی باید سخت گیرانه تر عمل شود که این عارضه از کشور رخت بر بندد.

وی در پایان تاکید کرد: موضوع قاچاق کالا و ارز تاثیر مستقیم بر روی تولید کشور دارد و دستگاه های ذی ربط باید به طور جدی تر موضوع را پیگیری کنند تا شاهد حل شدن آن باشیم.

306/300

کد خبر: 803351

وب گردی

وب گردی