اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در رویداد کارآفرینی سلول‌های بنیادی 

آخرین فرصت ثبت نام در رویداد کارآفرینی (کارآغاز) سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که در حاشیه دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود، تا ۱۶ تیرماه برقرار است.

به گزارش ایسکانیوز، پیمان کیهان ور مشاور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی بیان کرد: یکی از رویدادهای بسیار مهم در حیطه استارتاپ‌ها که امروزه واژه مصوب فرهنگستانی آن «کارآغاز» است استارتاپ ویکند‌ها هستند. استارتاپ ویکند‌ها معمولا فضا و موضوعاتی باز را می‌طلبند، اما گاهی می‌توان در محورهای خاصی این رویداد را راه اندازی کرد.
وی توضیح داد: یکی از این موضوعاتی که با توجه به رسالت ما در ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول‌های بنیادی معاونت علمی بر دوش ما قرار دارد ترویج علوم و فناوری های سلول‌های بنیادی و در کنار آن پزشکی بازساختی است که طیف وسیعی را شامل می‌شود.
به گفته کیهان ور سال گذشته پیشنهادی مبنی بر برگزاری استارتاپ ویکند تخصصی در این حوزه مطرح شد که با نام استم‌آپ آغاز و نخستین دوره آن در تبریز برگزار شد.
وی دستاورد نخستین دوره از این رویداد را قابل قبول دانست و گفت: نزدیک به130 شرکت کننده از حدود ۳۰ شهر و ۲۵ دانشگاه مختلف کشور در این رویداد شرکت داشتند.
دبیرکل رویداد استارتاپ سلول‌های بنیادی بیان کرد: طیف‌های مختلفی از قبیل کسانی که ایده در این زمینه دارند، افرادی که از نظر علمی توانایی دارند، کسانی که می‌توانند ایده را به سمت محصول هدایت کند، افرادی که بر فرآیندهای گرافیستی مسلط هستند، کسانی که بر فرآیند‌های IT آگاه هستند و همچنین افرادی که فرآیند های مبتنی بر کسب و کار و رساندن محصول به بازار را می‌دانند افراد مختلفی هستند که باید در تیم استارتاپی حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: طبق مدل نوآوری باز تقریبا از هر ۳۰۰ ایده ۱۵ ایده قابلیت اعتنا دارند و از هر ۱۵ ایده تنها ۲ ایده به بازار می‌رسد و تنها یک ایده موفق می‌شود.
کیهان ور بیان کرد: استارتاپ ویکند و رویدادهای مشابه تلاش دارند این عدد ۳۰۰ به یک را اعتلا دهد. در همین راستا اگر بتوانیم از ۱۰۰ ایده این رویداد ۲ مدل موفق داشته باشیم به دستاورد قابل قبولی می‌رسیم.
دومین رویداد استارتاپ ویکند سلول‌های بنیادی به ریاست امیرعلی حمیدیه در حاشیه دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ۱۹ تا ۲۱ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و ثبت نام آن تا دو روز پیش از برگزاری این رویداد یعنی 16 تیرماه سال جاری برقرار است و مقرر است در روز پایانی آن یعنی 21 تیرماه اهدای جوایز این رویداد صورت می‌گیرد.
دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶ به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.
200

کد خبر: 803442

وب گردی

وب گردی