اجرای کنسرت در حمایت از محیط زیست/   «پلاستیکا» را در برج آزادی بشنوید

امیراشکان غلامی آهنگساز و خواننده تازه ترین کنسرت خود را روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه در مجموعه برج آزادی برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، کنسرت امیراشکان غلامی به سرپرستی علی باغفر ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۲۲ تیر در مجموعه برج آزادی در حمایت از محیط زیست برگزار می شود.

این کنسرت با استفاده از دکور و قطعات اجرایی به بیان مشکلات زیست محیطی به وجود آمده توسط انسان برای سایر موجودات خواهد پرداخت. ضمن اینکه گروه در اجرای پیش روی خود قطعاتی از آلبوم های پیشین را با تنظیمات و سازبندی های جدید برای مخاطبان اجرا خواهد کرد. این در حالی است که آهنگسازی و تنظیم بیشتر قطعات را امیراشکان غلامی بر عهده داشته است.

امیراشکان غلامی که از سال ۸۷ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه موسیقی آغاز کرده و دومین اجرای خود را در برج آزادی روی صحنه می برد. غلامی تا کنون دو آلبوم به نام های پلاستیکا و مسافران مردد را در سال های ۹۲ و ۹۳ منتشر کرده و قرار است در سال جدید نیز آلبوم جدید خود را در بازار موسیقی ارائه دهد.

امیراشکان غلامی آهنگساز، خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک، علی باغفر درامز، رضا تاجبخش نوازنده پیانو، کیبورد، کسری سبکتکین نوازنده گیتار باس، امیر راحتی نوازنده گیتار الکتریک و میلاد مرادی نوازنده کمانچه اعضای این گروه را تشکیل می دهند.

703

کد خبر: 803451

وب گردی

وب گردی