موضع گیری قدیمی ها علیه دکتر تیم/چشم پوشی از واقعیت!

دکتر تیم استقلال در سفر این تیم کاروان را همراهی نکرده است و این موضوع ریشه در اختلافاتی در درون تیم دارد.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها در حالی به ارمنستان سفر کردند که در این اردو دکتذ نوروزی همراه تیم نیست و آبی ها را رها کرده است و تنها یکی از همکاران خود را با تیم راهی کرده و این در حالی است که پزشک استقلال در تمام اردو و سفرها یا خودبا تیم همراه می شد و یا دکتر ستوده را در کنار تیم راهی می کرد.

گفتنی است در سفر اخیر تیم مشکلاتی ایجاد شد که مانع از همراهی نوروزی شد و این پزشک قدیمی استقلال ترجیح داد با استقلال نرود و در تهران کارهای خود را دنبال کند.

پیش از این نوروزی در صفحات مجازی از منصوریان و استقلالی ها انتقاد کرده بود و حتی عنوان شد که بازیکنان قدیمی استقلال از وی انتقاد کردند که این پزشک قصد دارد وضعیت را به ضرر این بازیکنان در تیم پیش ببرد و از عدم تست و سلامت این بازیکنان سخن به میان آورده است که استقلالی ها از خرید و جذب این نفرات پشیمان شوند.

جباری از جمله این بازیکنان است که حسابی از نوروزی شاکی است حتی در مورد وی با منصوریان صحبت کرده و یکی ار دلایل عدم همراهی کادر پزشکی همین اختلافات در تیم است.

به همین دلیل سفر پزشک تیم لغو شد تا بیش از این در تیم حاشیه ایجاد نشود و آبی ها در خصوص ادامه همکاری با کادر فعلی پس از بازگشت تصمیم گیری کنند.

کد خبر: 803567

وب گردی

وب گردی