امروز آخرین مهلت دریافت کارت کنکور/بیش از 500 هزار نفر کارت دریافت کرده اند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت‌ داوطلبان تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اعلام این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی از ساعت ۱۵روز یکشنبه ۱۱ تیرماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و لذا داوطلبان لازم است تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ به سایت این سازمان مراجعه و با وارد نمودن سریال کارت اعتباری ثبت‌نام که ۱۲ رقمی است و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد پیگیری ۱۶ رقمی، نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شناسنامه نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمایی مربوط اقدام کنند.

دکتر توکلی همچنین تصریح کرد: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی خود بر حسب مورد نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در گروه‌های آزمایشی دوم و سوم نیز اقدام کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۵۸.۹۶ درصد زن و مابقی مرد هستند.

200

کد خبر: 803605

وب گردی

وب گردی