شب دکتر اسماعیل کهرم  برگزار می شود

کتابفروشی آینده شنبه 17 تیرماه از سلسه دیدارها با استادان فرهنگ وهنر خود را به دیدار و گفت وگو با "اسماعیل کهرم" اختصاص داده است.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت بزرگداشت مقام علمی و دانشگاهی استاد کهرم که بخصوص در این سالها کتابها و مقالات و سخنرانی هایشان درباره محیط زیست حایز اهمیت است شبی برای دیدار و گفت و گو با وی اختصاص یافته است.

استاد کهرم از دانشگاه شیراز فارغ التحصیل شده و در دانشگاه ابردین انگلستان تحصیلاتش را ادامه داده و مقطع دکتر را در دانشگاه کاردیف در رشته اکولوژی اخذ کرده است. وی در حال حاضر در مراکز علمی زیادی تدریس می کند و در حال حاضر مشاور سازمان محیط زیست است. بخشی از خاطرات استاد در اولین شماره فصلنامه صنوبر که اولین شماره اش در شب استاد رونمایی می شود منتشر شده است.

در شب استاد دکتر کهرم سید محمد مجابی، میترا حجار، اسماعیل میر فخرایی، محمد درویش، سیاوش صفاریان پور، مانیا شفاهی و علی دهباشی درباره جایگاه علمی استاد صحبت خواهند کرد. شب استاد کهرم شنبه هفدهم تیرماه ساعت پنج در کانون زبان پارسی برگزار می شود.
علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توانند شنبه 17 تیرماه ساعت 17 به آدرس خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک ۱۲ مراجعه کنند.

502

کد خبر: 803606

وب گردی

وب گردی