بهترین کاردستی‌های جشنواره رضوی کانون انتخاب شد

بهترین‌های مسابقه کشوری «کاردستی» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بهترین‌های بخش «کاردستی» کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، که با محورهای موضوعی امام رضا علیه‌السلام، حکمت، متانت، سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) برگزار شده بود؛ معرفی شدند.

بر همین ‌اساس، در این مسابقه، هفت هزار و 48 نفر با ارایه پنج هزار و 125 اثر از مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد 342 اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.

در این میان، در این مسابقه، 9 نفر شایسته تقدیر، 9 نفر به عنوان برگزیده و در بخش ویژه فراگیر (آثار کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه) نیز یک نفر به عنوان برگزیده شناخته شد.

استان‌های زنجان با سه اثر، چهارمحال بختیاری دو اثر، قزوین دو اثر، هرمزگان دو اثر، اردبیل دو اثر، یزد دو اثر، کرمانشاه، قزوین، سمنان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و لرستان هر کدام با یک اثر، در این مسابقه برگزیده و یا شایسته تقدیر شناخته شد.

داوری بخش کاردستی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را مریم تهرانی، الهام دارابی و مریم تاراسی بر عهده داشتند.

آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، در روز جمعه 13 مرداد 1396، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا (ع) شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانیwww.kanoonnews.ir منتشر شده است.

اسامی کامل برگزیدگان بخش «کاردستی» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام)، نیز در پایگاه خبری کانون منتشر شده است.

502

کد خبر: 803634

وب گردی

وب گردی