چاره ای که معماران و ساختمان سازان پس از رکود مسکن اندیشیدند

کارشناس بازار مسکن  گفت: صنایع وابسته به ساختمان  از لحاظ زیبایی و ایستایی ارتباط مستقیمی با بنا و معماری شهری دارند زیرا تمامی شرکت ها باید متریال متنوعی را در اختیار معماران قرار دهند تا معماران بتوانند با استفاده از آن ها یک فضای جدید و مناسبی را خلق کنند تا کاربر در آن احساس آسایش کند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی عبدالعلی در حاشیه اولین سمپوزیوم معماری پویا گفت: شروع این سمپوزیوم در سال 92 که ابتدای بحث رکود ساختمان بود اتفاق افتاد پس از صنعت نفت، بزرگترین صنعت محسوب می شود پس از این رکود، بسیاری از کارشناسان و متخصصان در زمینه ساختمان به فکر چاره اندیشی افتادند.

وی ادامه داد: سمپوزیوم معماری پویا برای اولین بار است که به مبحث معماری پویا و ارگانیک می پردازد و در کنار برگزاری نمایشگاه ،اجلاسی برگزار می کند که بیشتر معماران برتر ایران، سازندگان مطرح وافراد سرشناس در صنایع وابسته به ساختمان در آن شرکت خواهند کرد.

این کارشناس مسکن گفت: صنایع وابسته به ساختمان از لحاظ زیبایی و ایستایی ارتباط مستقیمی با بنا و معماری شهری دارند زیرا تمامی شرکت ها باید متریال متنوعی را در اختیار معماران قرار دهند تا معماران بتوانند با استفاده از آن ها یک فضای جدید و مناسبی را خلق کنند تا کاربر در آن احساس آسایش کند.

وی با اشاره به یکی از اصلی ترین عناصر دکوراسیون داخلی اضافه کرد: مبلمان یکی از عناصر اصلی در طراحی داخلی محسوب می شود که با دکوراسیون ارتباط مستقیمی دارد. چیدمان مبلمان در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است به نحوی که در صورت رعایت استانداردهای چیدمان ، می تواند احساس امنیت و آسایش را در کاربران ایجاد کند.

عبد العلی گفت: مبلمان باید با فضای موجود هم خوانی داشته باشد به طوری که نمی توان یک مبلمان مدرن را در خانه لوکس قرار داد همچنین نمی توان از مبلمان کلاسیک را نمی توان در فضای مدرن قرار داد در این زمینه باید بر اساس استاندارد های معماری طراحی داخلی صورت گیرد.
401

کد خبر: 803657

وب گردی

وب گردی