اصغر همت: ساختمان جدید خانه تئاتر شهریور آماده می شود

مدیرعامل خانه تئاتر، با اشاره به راه اندازی ساختمان جدید تئاتر تا شهریور ماه، گفت: حتی ارکستر سمفونیک هم می تواند در سالن نمایش جدید خانه تئاتر اجرا کند.

اصغر همت درباره مراحل آماده سازی ساختمان جدید خانه تئاتر، به ایسکانیوز، گفت: ساختمان جدید مراحل پایانی‌ آماده سازی را طی می کند و فقط صندلی های سالن نمایش مانده که آن هم سفارش داده شده است.

وی افزود: پس از جاسازی صندلی ها خانه تئاتر به ساختمان جدید منتقل می شود چرا که در واقع مشکل ساختمان جدید تنها تجهیز سالن نمایش بود که آن هم تقریباً رو به پایان است.

همت ادامه داد: ظرفیت سالن نمایش ساختمان جدید خانه تئاتر حدود 180 نفر است که فکر میکنم یکی از بهترین سالن‌های بلک باکس ایران است و شک نکنید با امکانات کاملی که این سالن دارد حتی ارکستر سمفونیک هم میتواند در آن اجرا داشته باشد و یا برنامه‌های تلویزیونی در این بلک باکس ضبط شود.

مدیرعامل خانه تئاتر تاکید کرد: سالن خانه تئاتر در ساختمان جدید به بالاترین ایمنی مجهز است و تجهیزات لازم در تمامی زمینه‌ها از جمله صدا، تصویر و تئاتر را دارا است.

وی با اشاره به زمان انتقال به ساختمان جدید، گفت: اگر برنامه های پیش بینی شده درست اتفاق بیافتند، اواخر نیمه امسال، یعنی حدود شهریور ماه به ساختمان جدید نقل مکان می کنیم.

همت افزود: اگر هم مسائل با تاخیر بسیاری پیش رود، زمان انتقال به ساختمان جدید، بهمن ماه ٩٦ خواهد بود اما مطمئناً زودتر از این زمان نقل مکان صورت می گیرد.

٥٠١

کد خبر: 803795

وب گردی

وب گردی