کشف بیش از 15 تن خشکبار قاچاق از کامیون

فرمانده انتظامی شهرستان "راور" از کشف بیش از 15 تن خشکبار قاچاق از نوع مویز و مغز بادام در محور ترانزیتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"هادی میرزایی" در تشریح این خبر عنوان کرد: روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با کسب خبری مبنی بر قاچاق محموله سنگین خشکبار و انتقال آن با یک دستگاه کامیون به مشهد، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پاسگاه ایست و بازرسی شهید"جهانگرد" اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور ترانزیتی"راور-مشهد"کردند.

میرزایی در ادامه بیان داشت: با ورود کامیون مورد نظر به محدوده ایست و بازرسی،خودرو با علائم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی دقیق از آن در مجموع 15 هزار و360کیلوگرم خشکبار قاچاق از نوع مغز بادام و مویز کشف شد.

میرزایی همچنین خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه کالای قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور در پایان گفت: ارزش تقریبی کالای کشف شده چهار میلیارد ریال برآورده شده است که فاقد هرگونه بسته بندی مناسب و منجر به کاهش امنیت غذایی شهروندان می شود.

701

کد خبر: 803876

وب گردی

وب گردی