قیمت و رنگ پرچمداران جدید سونی فاش شد

فروشگاه اینترنتی لهستانی Komp.Tech، قیمت و رنگ گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ی سونی را مشخص کرد. این دو گوشی G8341 و G8441 نام دارند.

به گزارش ایسکانیوز، همان‌طور که پیش‌تر در خبرها خواندید، شرکت سونی قصد دارد در جریان نمایشگاه IFA 2017، گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را معرفی کند؛ اما روز گذشته فروشگاه اینترنتی Komp.Tech در لهستان، فهرست کامل این گوشی‌ها را به همراه قیمت و رنگ‌ آن‌ها در وب‌سایت خود قرار داد. این دو گوشی که G8341 و G8441 نام دارد، به ترتیب، پرچم‌دار اصلی و پرچم‌دار کوچک گوشی‌های هوشمند سونی خواهند بود.

سونی G8341 که احتمالا جایگزین اکسپریا XZ پریمیوم می‌شود، قیمتی معادل ۷۵۰ یورو دارد و در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و نقره‌ای عرضه می‌شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر نشده است؛ ولی به‌احتمال‌زیاد از نمایشگری ۶ اینچی و بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ استفاده می‌کند.

G8341

گوشی پرچم‌دار دوم که G8441 نام دارد، مدل کوچک یا به‌اصطلاح کامپکت از پرچم‌دار G8341 خواهد بود. این مدل که قیمتی معادل ۶۵۰ یورو دارد، در چهار رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای و صورتی عرضه خواهد شد. متأسفانه هیچ اطلاعات دیگری در مورد نمایشگر یا پردازنده‌ی این مدل منتشر نشده است.

G8441

کد خبر: 803926

وب گردی

وب گردی