اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی در خصوص تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه ارشد پزشکی

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور درخصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 96 اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ا سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و با آرزوی توفیق برای تمامی پویندگان عرصه علم و امید سربلندی، به اطلاع میرساند زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، ١٨ لغایت ٢٣ تیرماه از طریق همین سامانه می- باشد. زمان برگزاری رشته های مختلف مطابق جدول شماره ٢ دفترچه راهنمای ثبت نام ( صفحه ٣٨ )خواهد بود.

با عنایت به لزوم اجرای ماده ٩٠ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ، مبنی بر اختصاص سهمیه ٥ %به جانبازان محترم کمتر از ٢٥ %درصد جانبازی و همسر و فرزندان این عزیزان و همسر و فرزندان رزمندگان بسیجی که دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه میباشند، مقرر گردید داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجدداً فقط مجاز به تغییر و انتخاب سهمیه باشند. لذا داوطلبان دقت نمایند پیش از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون میبایست با کدرهگیری خود وارد سامانه شده و درصورت نیاز به تغییر سهمیه خود گزینه "نیاز به ویرایش سهمیه را دارم" انتخاب نموده و پس از تغییر سهمیه، گزینه "تائید و دریافت کارت و برگه راهنما" زده شود. درصورتیکه نیاز به تغییر سهمیه نداشته باشند گزینه "نیاز به ویرایش سهمیه ندارم" را انتخاب و سپس "تائید و دریافت کارت و برگه راهنما" زده شود. بدیهی است این زمان آخرین فرصت برای تغییر سهمیه خواهد بود.

تذکر مهم :

الف-متقاضیان سهمیه مربوط به ایثارگران(جامعه هدف بنیاد شهید)، می بایست کدملی خود را وارد نمایند.

ب-متقاضیان سهمیه مربوط به رزمندگان بسیجی(فقط رزمندگانی که مدت حضور در جبهه را دارند و همسر و فرزندان آنان) میبایست کد رهگیری ١٢ رقمی را که قبلاً با مراجعه به مراجع ذیربط طبق بند ٥-١-الف دفترچه راهنمای ثبت نام دریافت کردهاند، در قسمت مربوطه وارد نمایند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی

201

کد خبر: 804001

وب گردی

وب گردی