رییس جمعیت هلال احمر فوت 2نجاتگر داوطلب در حین عملیات نجات را تسلیت گفت

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیام تسلیتی از فوت دو قهرمان نجاتگر و جوان داوطلب هلال‌احمر استان زنجان که در حین عملیات امدادی نجات مقنی از چاه جان خود را از دست دادند، ابراز تاسف کرده و این ضایعه را به خانواده هلال‌احمر و علی‌الخصوص جامعه امدادی این جمعیت تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر در متن پیام تسلیت دکتر سید امیرمحسن ضیائی در پی فوت نجاتگران غیور، وحید محمدی و سیدرضا جعفری آمده است:
«انا لله و انا الیه راجعون
خبر از دست دادن شهادت گونه دو قهرمان نجاتگر و جوان داوطلب و جمعی تیم امداد کوهستان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در حین انجام وظیفه، باعث تالم و تاثر عمیق اینجانب و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر شد.
وحید محمدی و سیدرضا جعفری؛ دو نجاتگر داوطلب که خدمت بی‌مزد و منت را سرلوحه عشق‌شان به مردم میهن اسلامی‌مان داشتند؛ فرزندان رشید ایران و سرمایه‌های جمعیت هلال‌احمر بودند که فقدان جانسوز آنان به دشواری به باور می‌نشیند، اما یاد و خاطره آن دو عزیز سفر کرده تا همیشه در سپهر انسان‌دوستی این مرز و بوم باقی خواهد ماند.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های محترم و معزز محمدی و جعفری تسلیت گفته و ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان، از خداوند متعال رحمت واسعه الهی را برای شادی روح آنان مسئلت دارم.»

700

کد خبر: 804143

وب گردی

وب گردی