دانشگاه شریف در جدیدترین رتبه بندی آزمایشگاه های کشور

مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب رتبه دوم در بین 56 عضو شبکه آزمایشگاه های فناوری نانو و رتبه پنجم کشوری در میان ١١٩ آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه صنعتی شریف در دومین سال حضور خود در عرصه ارایه خدمات آزمایشگاهی به جامعه علمی و صنعتی کشور و در جدید ترین رتبه بندی آزمایشگاه های کشور موفق به کسب رتبه دوم در بین 56 عضو شبکه آزمایشگاه های فن آوری نانو و رتبه پنجم کشوری در میان 119 آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور گردید.

بنا بر این گزارش؛ مرکز خدمات آزمایشگاهی" دانشگاه صنعتی شریف با هدف تمرکز بر فعالیتهای خدمات آزمایشگاهی در دانشگاه صنعتی شریف پایه گذاری شده است و زیر مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه می باشد. عمده فعالیت های این مرکز در جهت تسهیل در دسترسی به خدمات آزمایشگاه های پیشرفته و استفاده از توان مشاوره ای افراد متخصص در زمینه نیازهای توسعۀ علم و فناوری متمرکز است. این مرکز با به اشتراک گذاشتن ظرفیت های آزمایشگاهی دانشگاه صنعتی شریف در حوزه های مختلف اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، تخصص انسانی، دانش فنی و استفاده بهینه از این ظرفیتها توانسته است شرایط دسترسی آسان به این خدمات را برای متقاضیان در کشور فراهم آورد.

201

کد خبر: 804210

وب گردی

وب گردی