دستاوردهای نوین پوست در کنگره ایران ارائه می شود

هشت تن از متخصصین پوست و جراح پلاستیک بنام خارجی، میهمان ویژه هفدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دکتر فرهاد هنجنی دبیر علمی هفدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران با اشاره به اینکه هشت نفر متخصص پوست و جراح پلاستیک بنام خارجی میهمان ویژه کنگره امسال هستند، گفت: رئیس انجمن درماتولوژی اطفال اروپا همچنین یکی از اعضاء هیات مدیره انجمن لیزر اروپا، مدرسین جهانی تزریق فیلر و کاربرد نخ برندهای معتبر و جمعی دیگر از متخصصان داخلی و خارجی در این همایش شرکت خواهند داشت.

وی افزود: برای برگزاری ۳۹ کارگاه آموزشی و عملی در حیطه کاسمتیک درماتولوژی با زمان بندی های صبح تا عصر به همراه سخنرانی های مختلف در سالن اصلی، همچنین بهره گیری از مدرسین خارج از کشور در کنار اساتید ایرانی، جهت ارائه کارگاه عملی به صورت hands-on برنامه ریزی شده است.

هنجنی از برگزاری ۶ پانل تخصصی در زمینه های پسوریازیس، درماتوسرجری، درماتوپاتولوژی، پیوند مو، لیزر های پیشرفته در پوست و Facial rejuvenation در روزهای برگزاری کنگره در سالن اصلی خبر داد و گفت: در بخش Free Communications فعالیت های تحقیقاتی همکاران ارائه خواهد شد.

وی افزود: بخش Best Published/Accepted Case Reports با ارائه حدود ۱۰ تا ۱۲ گزارش موردی برگزار خواهد شد که توسط هیات ژوری نفرات اول تا سوم منتخب و جوایز ارزنده ای به آنان اهدا می شود.

هنجنی گفت: در بخش Plenary Lectures نیز از تجارب اساتید ایرانی و خارجی مجرب در خصوص موضوعات مختلف بهره مند خواهیم شد.

نایب رئیس انجمن متخصصین پوست ایران، گفت: مسابقه ای با عنوان «بهترین تصویر درماتولوژی» درقالب کار جنبی کنگره برنامه ریزی شده است که در این برنامه ۱۵ عکس برتر ارسالی توسط همکاران به شکل نمایشگاه عکس ارائه و شرکت کنندگان در خصوص انتخاب ۳ عکس برتر امکان رای دادن خواهند داشت و جوایز ارزنده ای به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

هنجنی گفت: مجمع عمومی انجمن متخصصین پوست همچنین مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته پوست، فعالان علمی و صنفی انجمن، اساتید مدعو خارجی، اهم برنامه شب دوم برپایی کنگره خواهد بود.

هفدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران، چهارم تا ششم مرداد ۹۶ در محل هتل المپیک تهران برگزار می گردد. همچنین، در حاشیه این کنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشکی، آرایشی، بهداشتی در حوزه پوست و مو بر پا می شود.

704

کد خبر: 804213

وب گردی

وب گردی