رستورانی در رباط کریم به دلیل  رقص و پایکوبی پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از پلمب یک رستوران سنتی در این شهرستان به دلیل برپایی مراسمات رقص و پایکوبی شبانه و عدم رعایت شئونات اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی در صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان خبر پلمب یک رستوران در رباط کریم گفت: در پی اعتراض مکرر امت حزب الله و برخی مسئولان شهرستان، یکی از رستوران های این شهرستان واقع در بلوار آزادگان رباط کریم به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و برپایی رقص و پایکوبی پلمب شد.

وی افزود: متصدی این واحد صنفی در یک اقدام خودسرانه پلمب را فک کرد که بلافاصله با اقدام قاطع پلیس مواجه و در این خصوص ۵ نفر دستگیر و بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: متصدیان این واحد صنفی برخی دختران و زنان را به صورت دسته جمعی و انفرادی دعوت به رقص و پایکوبی می کردند.

وی اضافه کرد: در خواست پلیس از دستگاه قضایی برخورد با عاملان این اقدام غیر قانونی و خلاف شرع طبق مواد ۵۴۳ و۶۳۹ قانون مجازات اسلامی است.

پاشاکی با بیان اینکه پلیس از همه متصدیان واحد صنفی می خواهد خلاف قانون و شرع اقدام نکنند، گفت: از دستگاه قضایی شهرستان به ویژه دادستان شهرستان در برخورد قاطع با متصدیان این رستوران سنتی تشکر می کنم.

703

کد خبر: 804268

وب گردی

وب گردی