مهلت ارسال آثار به جشنواره "حرکت" تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره علمی دانشجویان و دانشگاه های کشور "حرکت" تا 25 تیر تمدید شد، داوطلبان به سامانه این جشنواره مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره ملی حرکت تا 25 تیر تمدید شد، این فرصت 15 تیر به پایان می رسید که با توجه به تقاضای دانشگاه ها تمدید شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این جشنواره به نشانی http://harekatfest.ir/مراجعه کنند.

داوطلبان توجه کنند، به دلیل محدودیت زمانی و لزوم شروع فرایند داوری آثار زمان تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود، همچنین کارشناس انجمن های علمی دانشگاه هایی که نسبت به بارگذاری اطلاعات آثار برگزیده دانشگاهی اقدام نکرده اند، در اولین فرصت به سامانه جشنواره مراجعه و اطلاعات متقاضیان را ثبت کنند.

جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم ­افزایی، تکثیر ایده­ های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی هر سال برگزار می‌شود. این جشنواره تلاش می­ کند تا مبنا و مبدا حرکتی نوین برای سازماندهی فعالیت‌های علمی دانشجویی باشد.

این جشنواره سالانه توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار می­ شود.

حوزه‌های رقابتی جشنواره به شرح جدول زیر است:

حوزه رقابتی

شرکت‌کنندگان

توضیحات

گروه های رقابت و ظرفیت پذیرش آثار از هر دانشگاه در بخش رقابتی جشنواره

علوم انسانی

فنی و مهندسی

علوم پایه

کشاورزی، دامپزشکی و محیط زیست

هنر و معماری

انجمن علمی

انجمن‌های علمی دانشجویی

رقابت این حوزه­ها در پنج گروه انجام می‌شود. تعداد آثاری که دانشگاه‌ می‌تواند به مرحله ملی ارسال کند به شرح ستون‌های روبرو است.

2

2

1

1

1

فعالیت علمی خلاقانه

2

2

1

1

1

نشریه علمی

انجمن‌ها و گروه‌های دانشجویی

2

2

1

1

1

مسابقه علمی

1

1

1

1

1

پژوهش

انجمن‌ها، گروه‌های دانشجویی و یا دانشجویان بصورت فردی

1

1

1

1

1

فضای مجازی

1

1

1

1

1

کتاب

رقابت این حوزه­ها در یک گروه انجام می‌شود. تعداد آثاری که دانشگاه می‌تواند به مرحله ملی ارسال کند به شرح ستون‌ روبرو است.

3

اختراع

3

کارآفرینی

3

دانشگاه

دانشگاه‌ها

شرح در شرایط اختصاصی

1

تذکر: آثار باید شرایط عمومی بند 8-2 و شرایط اختصاصی بند 8-3 را داشته باشد.

شرایط عمومی آثار ارسالی

هر اثر باید گزارشی از فعالیت­ ها یا دستاوردهای علمی در حوزه رقابتی مربوطه باشد، فعالیت‌های گزارش‌شده باید در فاصله زمانی ابتدای خرداد 95 تا پایان اردیبهشت 96 به سرانجام رسیده باشد و فعالیت­ های گزارش شده باید مستقل از برنامه آموزشی و پژوهشی دانشگاه باشد و می تواند ماحصل کارگروهی دانشجویان و مشارکت استادان دانشگاه نیز باشد. همچنین هر انجمن حداکثر در 2 حوزه و هر گروه دانشجویی یا هر دانشجو فقط در یک حوزه می تواند وارد رقابت شود.

204/200

کد خبر: 804290

وب گردی

وب گردی