۱۶میلیون رأی رئیسی کف آراء اصولگرایی بود / فضا را مسموم کردند تا رای واقعی اصولگرایی دیده نشود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است ۱۶میلیون رأی اصولگرایان ظرفیتی برای اصولگرایی است که اگر کسی قصد برهم زدن وحدت به‌وجود آمده را داشته باشد، در پازل دیگران بازی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، نصرالله پژمان فر با اشاره به وضعیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) گفت: جمنا توانست اصولگرایان را دور هم جمع کند و در این اقدام نیز موفق بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اصل کار ایجاد همگرایی میان نیروهای اصولگرا کاری ارزشمند بود که لازم است در این زمینه از تمام ظرفیت های موجود در کشور در مباحث سیاسی و اجتماعی استفاده کرده و افرادی را که در حال فعالیت در این حوزه بوده و برنامه ریزی دارند را پای کار آورده و حفظ کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جمنا تا پایان انتخابات پای رئیسی ایستاد، عنوان کرد: مجموعه جمنا با تمام ظرفیت خود این کار را انجام داد البته جمع بندی آقای رئیسی این بود که اعلام کند به طور کامل متعلق به جمنا نبوده و فراتر از این جبهه و متعلق به تمام سطح جامعه است.

پژمان فر در ادامه با بیان اینکه هنگام انتخابات تا حدودی فضا تخریب شده و به آن لطمه زده شد، اظهار داشت: در این بین تهمت هایی به اصولگرایی زده شد اما در نهایت 16 میلیون نفر در قالب یک تعریف کنار یکدیگر قرار گرفتند که نباید آن را نادیده گرفت و هرکس بخواهد این تجمع را بر هم بزند در پازل دیگران بازی کرده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ظرفیت اصولگرایی بیش از 16 میلیون رأیی است که داده شد، خاطرنشان ساخت: ظرفیت اصولگرایی بیش از این بود که با مسموم شدن فضا تعداد آن کم شد لذا این 16میلیون به عنوان کف رأی اصولگرایی محسوب می شود.

منبع:خانه ملت

301

کد خبر: 804325

وب گردی

وب گردی