ترافیک نیمه سنگین در باندهای جنوبی آزاد راه های تهران - کرج و کرج - قزوین

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در باندهای جنوبی آزاد راه کرج - قزوین و تهران - کرج از انسداد 4 محور مواصلاتی و نیز اعمال محدودیت در 7 محور مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، باند جنوبی آزاد راه کرج – قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس( باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.
محور های اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان؛ استهبان- نی ریز در استان فارس؛ ایلام – مهران در استان ایلام و محور فرعی رودبار-کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان مسدود است.
آزادراه قم - تهران از تاریخ 29 فروردین ماه تا 20 شهریور ماه محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور کرج - چالوس از تاریخ اول اردیبهشت ماه تا 20 شهریور ماه، محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75 ، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه رشت - قزوین از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 تا 14 به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه قم به تهران از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تا 31 مردادماه، محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره)؛ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 8تا 14 به استثنای ایام تعطیلات رسمی، روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
همچنین محور بوئین زهرا - اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 ، از تاریخ 16 خردادماه تا 20 شهریورماه، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 تا 17 به استثنای ایام تعطیلات رسمی، روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور دیزین- شمشک کیلومتر صفر تا 21 از تاریخ 27 خردادماه تا 30 آبان ماه ، روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 7 تا 18 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راه سازی مسدود می شود.
محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت 6 تا 18 از تاریخ 17 تیرماه تا 21 تیرماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 6 تا 12 به علت انجام عملیات راه سازی مسدود است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

703

کد خبر: 804339

وب گردی

وب گردی