نتایج اولیه آزمون سراسری سال 96؛نیمه اول مرداد ماه

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه کلید اولیه سئوالات آزمون سراسری ۹۶ فردا منتشر می‌شود از اعلام اولیه نتایج این آزمون در نیمه اول مردادماه سال جاری خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: سئوالات آزمون عمومی و اختصاصی کنکور سراسری ۱۳۹۶ در هر یک از گروه‌های آزمایشی ۵ گانه این آزمون دو ساعت پس از پایان آزمون در هر یک از گروه‌های آزمایشی مذکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: کلید اولیه سئوالات آزمون گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه آزمون سراسری ۹۶ فردا یکشنبه ۱۸ تیرماه جاری به همراه سئوالات آزمون داوطلبان حوزه امتحانی خارج از کشور و کلید اولیه سئوالات آنان بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه آزمون سراسری ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط نیمه اول مرداد ۹۶ بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. بنابراین داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و بر اساس برنامه زمانی مربوط، از نیمه دوم مرداد نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود از بین کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی از گروه‌های آزمایشی مجاز اقدام و کد رشته‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با نحوه انتخاب رشته برای کد رشته محل‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی توضیحات لازم متعاقبا و همزمان با انتشار کارنامه از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه مذکور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

200/202

کد خبر: 804374

وب گردی

وب گردی