زمان و  نحوه رشته های تحصیلی شرایط خاص گروه هنر اعلام شد

زمان و نحوه رشته های تحصیلی شرایط خاص گروه هنر آزمون سراسری سال 96 اعلام شد .

به گزارش ایسکانیوز، پیرو اطلاعیه مورخ 96/4/4 به اطلاع داوطلبان گروه آزمایشی هنر دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1396، به منظور شرکت در آزمون عملی رشته های ذیربط میبایست به انتخاب حداکثر دو مجموعه از مجموعه های رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی از تاریخ 1396/4/17 تا 1396/4/22 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال 1396 بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌ کنند باید نسبت به پرداخت مبلغ 25.000 (دویست و پنجاه هزار) ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌های ذیل به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از تاریخ فوق اقدام کنند.

همچنین داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی هستند، باید نسبت به پرداخت مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ریال بصورت اینترنتی اقدام کنند.

قابل توجه است عدم اعلام علاقه مندی و عدم پرداخت هزینه آزمون عملی وعدم شرکت درجلسه آزمون در تاریخ تعیین شده به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

200/202

کد خبر: 804414

وب گردی

وب گردی