زیست فناوری به کمک کارگاه بازی‎سازی دانشگاه تهران ترویج می‌شود

ثبت‌نام چهارمین دوره کارگاه بازی‌سازی دانشگاه تهران امسال با حمایت ‌ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری و با محوریت تولید و طراحی بازی‌های زیست فناوری آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، امسال ستاد توسعه زیست فناوری در نظر دارد با سرمایه‌گذاری در بازی‌های کامپیوتری، از این صنعت برای ترویج علم بهره ببرد که با همین هدف اقدام به برگزاری کارگاهی با همکاری کلوب بازی‌سازی دانشگاه تهران که تجربه برگزاری سه دوره کارگاه آموزشی را دارد کرده است.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان با همراهی مشاوران بازی‌سازی و ‌ستاد توسعه زیست فناوری محصولی را آماده می‌کنند که علاوه بر دارا بودن استاندارد‌های یک بازی کامپیوتری، نیاز‌های ‌ستاد را نیز برای ترویج اهداف خود پوشش دهد. در پایان کارگاه پروژه‌هایی که کیفیت مناسب داشته باشند و بتوانند نظر ‌ستاد را جلب کنند، حمایت مالی برای گسترش طرح و ورود به بازار دریافت خواهند کرد.

این کارگاه از نیمه دوم تیرماه آغاز به کار می‌کند و تا ۱۵ شهریورماه در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته میزبان شرکت‌کنندگان است. شرکت‌کنندگان در این کارگاه علاوه بر دریافت مشاوره از متخصصان حوزه‌های مختلف بازی‌سازی نظیر برنامه‌نویسی، سناریوپردازی، طراحی بازی، انیمیشن و طراحی شخصیت، می‌توانند از کلاس‌های آموزشی کارگاه نیز بهره ببرند. هزینه‌های این کارگاه توسط ‌ستاد توسعه زیست فناوری تامین شده و حضور در آن برای شرکت‌کنندگان رایگان است.

در سال‌های گذشته، هدف اصلی کارگاه دانشگاه تهران، آموزش افراد و معرفی‌ صنعت بازی‌سازی به دانشجویان و علاقه‌مندان بود. در این دوره‌ سعی‌ خواهد شد علاوه بر دنبال کردن اهداف سال‌های گذشته، با جذب افراد با تجربه و متخصص، به تولید بازی‌های با کیفیت نیز پرداخته شود و با جذب سرمایه زمینه درآمدزایی برای تیم‌های شرکت‌کننده نیز فراهم شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت workshop.biotechgames.ir مراجعه کنند.

200

کد خبر: 804572

وب گردی

وب گردی