دانشگاه اتونوما اسپانیا به استادان دانشگاه علامه طباطبائی بورسیه اعطا می کند

در راستای تفاهم نامه همکاری علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه اتونومای مادرید اسپانیا، امکان استفاده از بورسیه جهت انجام فرصت مطالعاتی برای ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه فراهم گردید.

به گزارش ایسکانیوز، بنا بر اعلام مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه این بورسیه تحقیقاتی با هدف آشناسازی اعضای هیأت علمی دو دانشگاه با یکدیگر، نگارش مقالات مشترک و نیز انجام پژوهش‌های علمی مشترک اعطا می شود.

بر اساس این تفاهم نامه، دانشگاه اتونوما اعلام کرده است که سالانه امکان حضور و بهره مندی ۱۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی (از یک تا چهار هفته) برای حضور در آن دانشگاه و استفاده از منابع علمی، گفتگو با استادان و پژوهشگران آن دانشگاه فراهم شده است. لازم به ذکر است اعضای هیأت علمی می‏توانند در دوره حضور خود در آن دانشگاه از اقامت رایگان در مهمانسرای دانشگاه اتونومای اسپانیا بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است دانشگاه علامه طباطبائی نیز در طول فصل تابستان در قالب شیوه‏نامه دوره ‏های دانش افزایی کوتاه مدت و در دیگر مواقع سال در قالب شیوه‏نامه بازدیدهای علمی اقدام به اعطای کمک هزینه سفر به اعضای هیئت علمی خواهد کرد.

201

کد خبر: 804578

وب گردی

وب گردی