نظارت و کنترل عملکرد یگان ها انتظامی از ارکان مهم مدیریت در ناجا است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه نظارت ستادی انتظامی استان، نظارت و کنترل را از ارکان مهم مدیریت در ناجا عنوان کرد و گفت: هدف از نظارت ستادی در ناجا ارزیابی و سنجش عملکرد یگان های انتظامی است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در حاشیه جلسه نظارت ستادی با بیان اینکه علم مدیریت، اصول و فنونی دارد، اظهار کرد: نظارت و کنترل عملکرد یگان ها انتظامی از ارکان مهم مدیریت در ناجا بوده و در تمامی سطوح مورد توجه فرماندهان و روسا قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: سالیان متمادی است سنت حسنه نظارت ستادی در ناجا راه اندازی شده و هدف آن ارزیابی و سنجش عملکرد یگان های انتظامی است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در نظارت ستادی هدف اصلاح ساختار می باشد، تاکید کرد: با ارزیابی عملکرد هر واحد انتظامی معایب و محاسن اقدامات آن ها اخذ و در صورت مشاهده ایراد و مشکل در نظارت ستادی رفع خواهد شد.

سرپرست بازرسان ناجا در آذربایجان شرقی هدف دیگر نظارت ستادی را قدرشناسی و ابلاغ سلام و خدا قوت فرمانده ناجا عنوان کرد و افزود: تحلیل کمی و کیفی توان رزمی و دفاعی، حفاظت فیزیکی یگان ها، آمادگی تجهیزات و به کارگیری نیروها از اهداف مهم دیگر نظارت ستادی است.

این مقام ارشد انتظامی ناجا تصریح کرد: آسیب های وارده در بررسی های علمی صورت گرفته در یگان ها و علی الخصوص مقرهای انتظامی در اثر کمبود نیروها و یا تجهیزات نبوده بلکه در اثر غفلت و سهل انگاری است که نیاز هست در شرایط موجود فرماندهان و روسا نسبت به هوشیاری و عدم غفلت در واحدهای انتظامی بیش از پیش حساس تر باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با بیان اینکه نتایج نظارت ستادی در تصمیم گیری هیئت رئیسه ناجا مهم و ارزشمند می باشد، خاطرنشان کرد: صیانت و ارتقاء معیشت پرسنل از موضوعات مورد تاکید فرمانده ناجا بوده که کارهای صورت گرفته در این حوزه در استان آذربایجان شرقی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

گفتنی است در ابتدای این جلسه سردار "محسن حسن خانی" فرمانده انتظامی استان، طی گزارش مبسوطی، وضعیت امنیتی و عملکرد انتظامی استان را ارائه کرد.

701

کد خبر: 804602

وب گردی

وب گردی