رضاییان با اوستنده بلژیک دو ساله امضا کرد

مدافع تیم ملی ایران پس از حضور در بلژیک و تمرین با تیم اوستنده و توافق با مدیران این تیم قرارداد خود را با این تیم منعقد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مدافع سابق پرسپولیسی ها را می توان جدیدترین لژیونر فوتبال ایران به حساب آورد، رامین رضاییان که پس از جدایی از جمع سرخ پوشان با هیچ تیم دیگری به توافق نرسیده بود امروز پس از توافق با مدیران تیم اوستنده بلژیک قرارداد خود را به مدت دو سال با این تیم منعقد کرد.

قرارداد دو ساله رضاییان بدین صورت بسته شد که پس از سال اول و در صورت رضایت طرفین، او یک فصل دیگر نیز در بلژیک خواهد ماند تا برای اوستنده به میدان برود.

رضاییان که چند روز اخیر را در تمرینات و تست های فنی این تیم بلژیکی حضور داشت با به نمایش گذاشتن قابلیت های خود رضایت کادر فنی اوستنده را به همراه داشت تا در نهایت بتواند خود را لژیونر بداند و قرارداد خود را با این تیم ببندد.

در کنار قبولی در تست های فنی، محبوبیت رامین رضاییان، برای مسئولان تیم بلژیکی از اهمیت بالایی برخوردار بود به نوعی که رسانه های ورزشی بلژیک، گزارش های متعددی از میزان محبوبیت و دنبال کنندگان این بازیکن در صفحات اجتماعی منتشر کرده اند، موضوعی که مورد توجه مسئولان اوستنده قرار داشت.

اکنون پس از تیم های صبای قم، راه آهن و پرسپولیس تهران، اوستنده بلژیک جدیدترین تیم مدافع مازنی فوتبال ایران محسوب می شود، تیمی که در فصل قبل بازی های لیگ بلژیک موفق شده بود در رده پنجم قرار بگیرد.

601

کد خبر: 804767

وب گردی

وب گردی