مهلت انتخاب رشته شرایط خاص گروه هنر تا پایان هفته/ تاریخ برگزاری آزمون عملی؛12مرداد ماه

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از جزییات انتخاب رشته و تاریخ برگزاری آزمون عملی دارای شرایط خاص گروه هنر خبر داد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با ایسکانیوز گفت:
آن دسته از داوطلبان گروه آزمایشی هنر سال 1396 که در جلسه گروه آزمایشی مذکور حاضر بوده اند و علاقه مند به تحصیل در رشته های دارای شرایط خاص این گروه هستند مطابق با جدول مندرج که در اطلاعیه روز شنبه 17تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت نسبت به انتخاب حداکثر 2مجموعه از مجموعه رشته های مربوطه منحصرا به صورت اینترنتی تا پایان روز پنجشنبه این هفته 22تیر ماه میتوانند از طریق سایت این سازمان اقدام کنند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در این گروه و در رشته های دارای شرایط خاص به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می پذیرد لذا داوطلبانی که به انتخاب یک مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی ذی ربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می کنند باید نسبت به پرداخت مبلغ 250هزار ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه های مندرج در جدول اطلاعیه مذکور به صورت اینترنتی و کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در تاریخ تعیین شده اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه رشته های مندرج در جدول اطلاعیه مذکور هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ 500هزار ریال به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که آزمون عملی برای داوطلبان متقاضی رشته های مجموعه های 2و 3مندرج در جدول اطلاعیه مذکور که در روز شنبه بر روی سایت سازمان قرار گرفته در روز پنجشنبه 12 مرداد ماه 96برگزار خواهد شد.

توکلی عنوان کرد: لذا داوطلبان لازم است برای اطلاع از زمان پرینت کارت به آدرس محل برگزاری آزمون به اطلاعیه که در این خصوص 8مرداد ماه 96 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود مراجعه کنند.
او در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص تاریخ سایر مجموعه ها نیز ضرورت دارد به اطلاعیه ای که در روز یکشنبه هفته آینده 25تیر ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود مراجعه کنند.

200/202

کد خبر: 804864

وب گردی

وب گردی