بازدید معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واحد نیشابور

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه هیات ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور توسعه رشته های علوم پزشکی جدید از واحد نیشابور بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بازدید از همراه از امکانات آموزشی، پژوهشی و فضای فیزیکی این واحد دانشگاهی از ظرفیت های موجود واحد برای گسترس و توسعه رشته های علوم پزشکی جدید ابراز خرسندی نمودند.

گفتنی است در این بازدید که در ایام تعطیلات تابستانی دانشگاه انجام شد، با درخواست راه اندازی رشته اتاق عمل در مقطع کارشناسی ضمنی بعمل آمد؛ همچنین باتوجه به زیرساخت های مناسب در واحد مقرر شد در راستای راه اندازی رشته میکروب شناسی مواد غذایی در مقطع کارشناسی، و بهداشت روان، روان پرستاری، روان شناسی بالینی، کودک و نوجوان در مقطع کارشناسی ارشد موضوع توسط واحد از طریق بورد مربوطه در وزارت بهداشت پیگیری گردد.

در این بازدید که در روز پنجشنبه هشتم تیرماه سال جاری صورت گرفت مسئولان و مدیران واحد نیشابور گزارش کاملی از وضعیت رشته های علوم پزشکی از جمله پرستاری و مامایی ارائه نمودند.

201

کد خبر: 804872

وب گردی

وب گردی