پافشاری وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات تیراندازی/ حکم دیوان اجرایی می‌شود؟

در حالی که براساس حکم دیوان عدالت اداری، مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی است، اما وزارت ورزش تاکید دارد فردا انتخابات برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، انتخابات تیراندازی طبق اعلام وزارت ورزش ورزش فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، این در حالی است که بر اساس رأی دیوان عدالت اداری که روز گذشته ابلاغ شده، مهدی هاشمی همچنان رئیس فدراسیون تیراندازی است.

در سال 93 بعد از برگزاری انتخابات تیراندازی، دادگر یکی از نامزدهای تیراندازی موضوع دو شغله بودن مهدی هاشمی را مطرح کرد به طوری که اواخر سال 95 با رأی دیوان عدالت اداری، مهدی هاشمی عزل و مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

همین حکم اعتراض مهدی هاشمی را به دنبال داشت تا اینکه 18 تیرماه حکم دیوان عدالت اداری صادر شد و این حکم نشان می‌دهد هاشمی همچنان رئیس فدراسیون است.

با این شرایط وزارت ورزش اعلام کرده انتخابات تیراندازی همچنان در تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد، این در حالی است که این وزارتخانه حکم قبلی دیوان را اجرایی کرد.

از طرفی فدراسیون جهانی تیراندازی در نامه‌هایی که به فدراسیون کشورمان و همین طور کمیته ملی المپیک ارسال کرده توضیحاتی را در خصوص اتفاقات اخیر خواستار شده است.

اسامی نامزدهای تیراندازی به شرح زیر است:

علی دادگر، حسین زکی‌زاده، مهرعلی باران‌چشمه و مهین فرهادی‌زاد

604

کد خبر: 804906

وب گردی

وب گردی