مهاجری:پدیده سورپرایز لیگ هفدهم خواهد بود/دربی مشهد امسال حساس می شود

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از قرعه کشی لیگ برتر و برنامه بازیهایمان رضایت دارم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه پدیده، محمدرضا مهاجری با اشاره به قرعه کشی لیگ برتر هفدهم گفت: ما سال گذشته واقعا با قرعه سختی روبرو بودیم اما خوشبختانه در لیگ هفدهم قرعه منصفانه تری برای ما رقم خورد.
وی افزود: البته ما در بازیهای ابتدایی باید دو بازی را به بوشهر و آبادان برویم که این ممکن است به دلیل گرمای هوا کار ما را کمی با مشکل روبرو کند ولی چون ما امسال خیلی خوب تیم را آماده کرده ایم به این مسایل فکر نمی کنیم و بیشتر بر روی مسایل فنی تمر کز می کنیم.
مهاجری ادامه داد: بازی‌های امسال برای ما تقسیم شده است و مثل فصل قبل که چند هفته متوالی بازی های سختی را مقابل استقلال،پرسپولیس،تراکتور،ذوب آهن داشتیم، خوشبختانه در لیگ هفدهم اینگونه نیست و ما بعد از هر بازی سخت فرصت بازسازی و نفس کشیدن داریم و ما را نیز امیدوار به کسب نتایج بهتر می کند.
وی درباره برگزاری دربی مشهد و دیدار پدیده و سیاه جامگان در هفته چهاردهم گفت: ما در فصل قبل در هفته دوم با سیاه جامگان بازی داشتیم و حساسیتی وجود نداشت، اما در فصل جدید قطعا این بازی در هفته چهاردهم با توجه به نتایجی که دو تیم کسب می کنند از حساسیت ویژه ای برخوردار می شود.
سرمربی تیم پدیده ادامه داد: برگزاری دربی از جذابیت های دو چندان لیگ است که در مشهد نیز این مسابقه دارای ویژگی های خاصی است اما امیدوارم تا در آن زمان هر دو تیم داری جایگاه خوبی در جدول مسابقات باشند.
مهاجری در ادامه به برگزاری اردوی تیمش در ترکیه اشاره کرد و گفت: باید ابتدا از کریمویی مدیرعامل باشگاه که شرایط برگزاری اردوی ما را فراهم کرد تشکر کنم. ما اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم و بازیهای پرفشاری را نیز پشت سرگذاشتیم.
سرمربی پدیده افزود: برنامه ریزی ما برگزاری سه بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه بود اما خوشبختانه با تلاش های مسئولین باشگاه و البته آقای فیضی که در کنار تیم ما بود و ارتباط خوبی با تیم های مختلف داشت ،شرایطی به وجود آمد که ما تا امروز ٥ مسابقه را برگزار و ان‌شاالله در روز پایانی اردو نیز یک مسابقه را با تیم گسترش فولاد تبریز برگزار خواهیم کرد.
مهاجری افزود: ما روز یکشنبه بعد از دو بازی متوالی و سخت مقابل تیم ملی زیر ٢٣ سال عمان، با تیم قدرتمند آدانا اسپور ترکیه بازی کردیم که واقعا نشان داد بازیکنان ما به هماهنگی بسیار خوبی رسیدند و در شرایط سخت از توان بالایی برخوردارند.
این در شرایطی بود که بازیکنان ما طی سه روز ، سه مسابقه را انجام دادند و واقعا در بازی با آدانا با خستگی روبرو بودند و حتی دو پنالتی را به گل تبدیل نکردند و چند بار به تیرک دروازه نواختند و موقعیت های دیگری راهم از دست دادند،اما فوتبال با کیفیت وبازی خیلی خوب و راضی کننده ای را به نمایش گذاشتند.
وی افزود : هدف ما از بازیهای تدارکاتی شناسایی نقاط ضعف و قوت است و دنبال نتایج نیستیم. ما باید آن قدر کار کنیم تا در طول لیگ بتوانیم به موفقیت دست یابیم.
سرمربی تیم پدیده ادامه داد: اردوی ما روز ٢١ تیرماه در ترکیه به پایان می رسد و ان‌شاالله یک روز قبل از پایان اردو نیز با گسترش تبریز روبرو خواهیم شد که با توجه به قرعه کشی لیگ برتر و بازی ما با آنها در هفته پایانی مسابقات، فکر می کنم که بازی جدی وخوبی را دو تیم پیش رو داشته باشند.
مهاجری اظهار داشت: ما بعد از اردوی ترکیه به تهران می رویم و به منظور تست های پزشکی بازیکنان چند روزی را در آنجا خواهیم بود و بعد راهی مشهد می شویم و روز ٢٧ یا ٢٨ تیرماه نیز با تیم برق نوین شیراز که داود مهابادی هدایت آن را برعهده دارد یک بازی تدارکاتی دیگر را انجام می دهیم و آماده شروع مسابقات می شویم.
وی درباره پیش بینی اش از لیگ برتر هفدهم نیز گفت: هنوزصحبت کردن در این باره زود است اما تیم هایی مثل استقلال،پرسپولیس و ذوب آهن می توانند مدعی باشند اما در کنار این‌ها همیشه تیم هایی هستند همه را سورپرایز می کنند و امسال پدیده تلاش می کند تا سورپرایز لیگ هفدهم باشد.

604

کد خبر: 804987

وب گردی

وب گردی