قدردانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از دکتر ولایتی و نوریان‎

رییس ،اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم طی بیانیه ای از تلاش ها و زحمات دکتر علی اکبر ولایتی ریاست هیات موسس و هیات امنا و دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به جهت پیگیری در خصوص پذیرش مجدد دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایسکانیوز،در این بیانیه آمده است :

دانشگاه آزاد اسلامی باهدف خدمت به علم و فرهنگ میهن اسلامی از طریق ارتقای سطح دانش و پژوهش، تأمین نیروی انسانی متخصص و گسترش علم به اقصی نقاط کشور با حمایت مستقیم حضرت امام (ره) تأسیس و با مشارکت مردم و حمایت‌های مادی و معنوی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی شد.

مسئولیت پذیری دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تولید و انتشار علم، پیشبرد و گسترش دانش و مهارت و پرورش افراد خلاق و متفکر در زمینه های مختلف علم و فناوری بر هیچ کس پوشیده نیست.

وظیفه ما است که از این سرمایه عظیم علمی فرهنگی کشور حمایت کنیم زیرا دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای آرمان‌های بلند امام راحل و فرمایشات مدبرانه مقام معظم رهبری گام برداشته است .

اقدام دکتر ولایتی و نوریان نشان از حرکت این دانشگاه در جهت سیاست های نظام و منویات رهبرفرزانه انقلاب است و حمایت و تعامل مثبت با آن اعتلای کشور را به همراه خواهد داشت

تلاش دکتر ولایتی در صیانت از دستاوردها، کیان و استقلال دانشگاه، حفاظت از کمیّت موجود و ایجاد امید به ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی،مورد اقبال تمامی دلسوزان، استادان،کارکنان،دانش آموختگان،دانشجویان و داوطلبان تحصیل در این دانشگاه شده است.

دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت مدبرانه خود،از ایجاد هرگونه مشکل غیرقانونی برای این دانشگاه جلوگیری کرد و بذر امیدی در دل جامعه دانشگاهی و علاقمندان به این نهاد علمی کاشت تا دلسوزان دانشگاه به اوج ترقی و پیشرفت رهنمون و هدایت شوند.

200/202

کد خبر: 805099

وب گردی

وب گردی