همیشه برای دانشجویان وقت دارم و بیشترین اهمیت را برای نظرات آنان قائلم/ تخفیف شهریه دانشگاه آزاد اسلامی به استعدادهای درخشان مناطق محروم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف شهریه به استعدادهای درخشان کشور در مناطق محروم و اختصاص بورسیه به تمامی نخبگان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست صمیمی تعدادی از دبیران تشکل های دانشجویی واحدهای آموزشی سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست جدید دفتر تشکل های سیاسی- اسلامی عصر امروز برگزار شد.

در این جلسه دکتر نوریان با ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان پویا و فعال که هر کدام دارای اندیشه، تفکرات و گرایشهای مختلف و متفاوتی هستند، گفت: همه شما عزیزان فارغ از هرگونه گرایش سیاسی فرزندان من هستید که شنیدن نظرات و پیشنهادات شما را وظیفه خود می دانم و در راستای تحقق حرفهای منطقی شما گام بر می دارم.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت آینده دانشگاه آزاد اسلامی به جوانان و دانشجویان امروز سپرده می شود، خطاب به آنان گفت: اولویت اول شما جوانان، تهذیب نفس و ارتقاء سطح علم و دانش است، چرا که کشور همیشه به مدیران باسواد و کاردان که با اخلاص و برای رضای خدا کار می کنند، نیازمند است.

دکتر نوریان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از این پس به مناطق محروم، امکانات و تسهیلات ویژه اختصاص می دهد، گفت: به جوانان دانشجو در مناطق محروم تخفیف شهریه داده خواهد شد و استعدادهای درخشان کشور در مناطق محروم از امتیازات ویژه و قابل توجه ای نظیر بورسیه کردن برخوردار خواهند شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین تمامی نخبگان در سطح کشور نیز در حد ظرفیت مورد نیاز پس از شناسایی در دانشگاه آزاد اسلامی جذب و بورسیه می شوند.

وی درخصوص شایسته سالاری و انتخاب مدیران شایسته در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: به زودی طرح «ارزشیابی اعضای هیأت علمی و مدیران آینده» که در زمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به تصویب هیأت مؤسس رسیده است، اجرایی می شود که تمامی پستهای کلیدی دانشگاه به افرادی اختصاص می یابد که در این ارزشیابی حائز بیشترین امتیاز و درجه باشند.

دکتر نوریان در پایان با تأکید بر اینکه من همیشه برای دانشجویان وقت دارم و بیشترین اهمیت را برای نظرات آنان قائل هستم، گفت: شما می توانید حضوری و غیرحضوری با من ارتباط داشته باشید و بنده تک تک ایمیل های دریافتی را مطالعه و بررسی می دهم.

در ابتدای این نشست، جمعی از دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور به ارائه مطالباتی چون افزایش بودجه تشکل ها، لحاظ نمودن شایسته سالاری و بومی گزینی در انتخاب مدیران، جذب و بکارگیری فرهیختگان و نخبگان در بخشهای مختلف اداری، حمایت از نخبگان اهل سنت و سفر به استان سیستان و بلوچستان به منظور بازدید از واحدهای این استان پرداختند.

200/202

کد خبر: 805112

وب گردی

وب گردی