تغییر رییس نباید منجر به تغییر سیاست های  وزارت علوم شود/ وزارت علوم برنامه دانشجویان را به مخاطره می اندازد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه سیست های یک فضای آموزشی نباید با تغییر سرپرست آن به یکبار عوض شود، عملکرد وزارت علوم در خصوص رشت ه محل های دانشگاه آزاد را نادرست ارزیابی کرد.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس، در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار کرد: رشته های دانشگاه آزاد اسلامی باید بتواند مانند گذشته دانشجو جذب کند زیرا نمی شود که با تغییر رییس یک دانشگاه تمام سیاست های قبلی به یک باره تغییر کند.

او در ادامه عنوان کرد: مشکل جابه جایی، هزینه اقامت، خوراک و غیره از جمله موارد و معضلاتی هستند که در صورت حذف یک رشته برای یک دانشجو به وجود می آید.بنابراین بهتر است وزارت علوم رشته هایی که در گذشته مجوز فعالیت داشت را همچنان مجاز اعلام کند به این ترتیب دانشجویان از سردرگمی درآمده و دانشگاه آزاد نیز راه خود را مانند گذشته ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: دانشگاه ها در کشور باید رسالت هایی را دنبال کنند که ارتباط بیشتری با بازار کار و صنعت داشته باشند البته این موضوع بحث جداگانه ای است اما نمی توان این موضوع را ملاک قرار داد و به یک باره سیاست ها را عوض کرد.

وی افزود: برنامه وزارت علوم متاسفانه برنامه دانشجویان را به مخاطره خواهد انداخت. امیدواریم که دانشگاه آزاد اسلامی مانند سابق بتواند با قدرت کار خود را ادامه دهد.

200/202

کد خبر: 805236

وب گردی

وب گردی