قیمت هندوانه متعادل نیست/ به زودی اشک پیاز در می آید

رییس اتحادیه میوه و تره بار گفت: تولید پیاز در چند وقت اخیر با کمبود مواجه بود اما در 20 روز آینده با بهره برداری این نوع محصول از سراسر کشور این مشکل برطرف می شود.

مهاجران درگفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره وضعیت بازار میوه گفت: در حال حاضر تولیدات سراسر کشور در بازار موجود است.همه میوه ها به جز هندوانه با قیمت متعادل به فروش می رسد . هندوانه میوه ای است که اگر با کیفیت پایین در بازار عرضه شود، مغازه داران از خرید و فروشش امتناع می کنند اما هندوانه های خوب نیز با نرخ هرکیلو 500 تا 600 تومان به فروش می رسد.

او همچنین درخصوص ورود نوبرانه های جدید به بازار یادآور شد: میوه های موجود در بازار به علت زمان طولانی که فروششان دیگر نوبرانه محسوب نمی شوند و قیمتشان شکسته شده است. اما در آینده نزدیک انواع انگور به بازار عرضه می شود و از آنجایی که ما در تولید انگور بسیار قوی هستیم، نرخ این نوع میوه متعادل است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار در پایان در خصوص وضعیت پیاز در بازار گفت: تولید پیاز در چند وقت اخیر با کمبود مواجه بود اما در 20 روز آینده با بهره برداری این نوع محصول از سراسر کشور این مشکل برطرف می شود. پیاز از جمله محصولاتیست که قیمتش به کمتر از هزار تومان نیز می رسد.

402

کد خبر: 805242

وب گردی

وب گردی