روستا آزاد: وزارت علوم نباید با جنجال مشکلات را حل کند/ گمان می رفت صحبت از  مشکلات در فضایی کارشناسانه باشد

رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف گفت: وزارت علوم نباید به دانشگاه آزاد اسلامی به چشم یک رقیب نگاه کند و در فضایی دوستانه و به دور از جنجال نسبت به حل مشکل اقدام کند.

رضا روستا آزاد رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف در خصوص مشکلات به وجود آمده مرتبط با رشته محل های دانشگاه های آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار کرد: مشکلات به وجود آمده در این دو مجموعه بهتر است در فضایی دوستانه و بین دکتر رهایی معاون آموزشی دانشگاه و دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم بررسی و حل شود.

او در ادامه با اعلام نارضایتی از اینکه روسای ارگان ها نباید درگیر این دست از مسائل شوند عنوان کرد: بهتر بود که مشکل پیش آمده در فضای با آرمش که به نفع دانشجویان باشد و با حضور معاونان آموزشی به عنوان مسئولان ذی ربط به دور از ایجاد فضایی غیر کارشناسانه این مشکل را حل کنند.

روستا آزاد تصریح کرد با توجه به روابط نزدیک و دوستانه ای که میان دکتر رهایی و دکتر نیاسر وجود دارد گمان می رفت تا آن ها این مشکل را در فضایی کارشناسانه مطرح کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه منافع دانشجویان نباید دستاویز کشمکش های سیاسی شود افزود: وزارت علوم نباید به دانشگاه آزاد اسلامی به چشم یک رقیب نگاه کند و در فضایی دوستانه و به دور از جنجال نسبت به حل مشکل اقدام کند.

200/202

کد خبر: 805305

وب گردی

وب گردی