رئیس مجلس با دولت درباره طرح مقابله با اقدامات آمریکا رایزنی کرده است/ پیش بینی ۲ هزار میلیارد تومانی طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا

گفت: از طریق رئیس مجلس هماهنگی و پیش بینی ۲ هزار میلیارد تومانی طرح «مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا» با دولت صحبت هایی انجام گرفته است.

علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در جمع خبرنگاران ،گفت:باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته در رابطه با ارائه نظر فراکسیون های مختلف درباره طرح «مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا» جلسات متعدد برای دستیابی به یک اجماع فراگیر در هفته گذشته برگزار گردید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات برای بحث و بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا تا آماده شدن برای ارائه به صحن علی مجلس ادامه خواهد یافت.

وی در تشریح این طرح گفت: طرحی که در حال تدوین برای پاسخ به اقدامات خصمانه آمریکا هستیم همانند طرح آمریکایی ها دارای مواد مختلفی دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگرچه طرح مربوط به مجلس است؛ اما نظر دولت و وزارت امورخارجه نیز جویا خواهیم شد ،زیرا طرح قانونی نیازمند وفاق جامع ملی است.

وی تصریح کرد: از طریق رئیس مجلس هماهنگی و پیش بینی 2 هزارمیلیاردتومانی طرح «مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا» با دولت صحبت هایی انجام گرفته است.

بروجردی تاکید کرد: در یک توافق نهایی باید تمام ابعاد طرح مورد نظر قرار بگیرد و بعد در صحن علنی مجلس صورت بگیرد.

301

کد خبر: 805386

وب گردی

وب گردی